Gepubliceerd op: 10 oktober 2013
Pitch
Alles weten over #byod? Schrijf je in voor 'Mobiel Werken 2013' op 31 oktober: http://bit.ly/18Eiw3E #ict https://pr.co/p/001bow
Op het evenement ‘Mobiel Werken 2013’ zal de grondlegger van de Steve Jobsscholen, Maurice de Hond, vertellen over de ervaringen van de eerste paar maanden. Het evenement wordt georganiseerd door de Netwerk Gebruikersgroep Nederland (NGN) , een beroepsvereniging voor IT-professionals. ‘Mobiel Werken 2013’ vindt plaats op donderdag 31 oktober in Hotel Het Postillion in Bunnik.
Details

Deze dag gaat over de beheertechnische en beleidsmatige consequenties van de toename van mobile devices zoals tablets en mobiele telefoons voor het bedrijfsleven en het onderwijs.  Er zijn daarvoor twee aparte tracks ingericht. Het technische track gaat over oplossingen voor bijvoorbeeld het regelen van toegang, controle op data en Mobile Device Management. Het beleidstrack gaat met name over de sociale en juridische gevolgen van Bring Your Own Device (BYOD).

Naast Maurice de Hond geven trendsetters zoals Vodafone en Samsung hun perspectief op de toekomst van BYOD. In een afsluitende sessie schetsen Chief Technology Officers Ruben Spruijt (PQR) en Jeroen van de Kamp (Login Consultants Nederland BV) de toekomst van de mobiele werkplaats. Via de website van de NGN kunnen deelnemers zich inschrijven: http://www.ngn.nl/mobielwerken2013